Ελλάδα Σύμφωνα με την εγκύκλιο του Υπουργείου, κατάθεση των πινακίδων σημαίνει ότι το ΙΧ αδρανοποιείται και οι πινακίδες και η άδεια κυκλοφορίας παραμένουν στη ΔΟΥ για διάστημα ενός χρόνου.
Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να έχουν μαζί τους τα εξής δικαιολογητικά:
- Άδεια κυκλοφορίας αυτοκινήτου
- Πινακίδες
- Φωτοτυπία της δήλωσης εισοδήματος, όπου να αποδεικνύεται ποιος είναι ο κάτοχος του ΙΧ
- Απόδειξη πληρωμής των τελών κυκλοφορίας του τρέχοντος έτους
- Υπεύθυνη δήλωση ότι το αυτοκίνητο θα σταθμεύσει σε κλειστό ιδιόκτητο χώρο
- Αστυνομική ταυτότητα ή σχετική εξουσιοδότηση αν δεν είναι ο ίδιος ο ιδιοκτήτης
- Υπεύθυνη δήλωση, με την οποία θα βεβαιώνεται ότι το όχημα δεν θα σταθμεύσει σε δημόσιο δρόμο.
https://www.newsbomb.gr/
Τέλη Κυκλοφορίας 2020 | Πίνακας: Τι ποσά θα πληρώσετε αναλυτικά ανά κυβικά κ έτος
Τέλη Κυκλοφορίας 2020: Δείτε αναλυτικά τα ποσά που θα πληρώσετε
Τέλος στα σενάρια και στις θεωρίες για ανατροπές και αλλαγές για το ποσό που θα πληρώσουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων για τα τέλη κυκλοφορίας του 2020 έβαλε ο υφυπουργός Οικονομικών, Απόστολος Βεσυρόπουλος.
Οι υπηρεσίες του υπουργείου έλαβαν εντολή να προχωρήσουν στην έκδοση των νέων τελών κυκλοφορίας με βάση τις ισχύουσες διατάξεις. Αυτό σημαίνει πως για τη φετινή χρονιά δεν θα υπάρξει καμία αύξηση των τελών κυκλοφορίας για τα καινούργια αυτοκίνητα των οποίων ο υπολογισμός γίνεται με βάση την εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα (CO2).
Σε μία προσπάθεια από το υπουργείο Οικονομικών να αντιμετωπιστούν οι στρεβλώσεις στο τρόπο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας ειδικά για τα παλαιά μεγάλου κυβισμού ΙΧ μέσα στον Οκτώβριο αναμένεται να συγκροτηθεί ειδική ομάδα εργασίας ώστε να εντοπίσει τα προβλήματα και να προτείνει απαραίτητες αλλαγές.
Τι τέλη κυκλοφορίας θα πληρώσουν οι ιδιοκτήτες ΙΧ το 2020
https://www.ethnos.gr/Στο τέλος του Δεκεμβρίου λήγει η προθεσμία για την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας, αν και συνήθως το υπουργείο δίνει παράταση.
Πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα έως το 2000 | Κυλινδρισμός κινητήρα | Ετήσια τέλη κυκλοφορίας (σε Ευρώ) | |
Έως 300 | 22 | ||
301-785 | 55 | ||
786-1.071 | 120 | ||
1.072-1.357 | 135 | ||
1.358-1.548 | 225 | ||
1.549-1.738 | 250 | ||
1.739-1.928 | 280 | ||
1.929-2.357 | 615 | ||
2.358-3.000 | 820 | ||
3.001-4.000 | 1.025 | ||
4.001 και άνω | 1.230 |
Πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα από το έτος 2006 και μετά | Κυλινδρισμός κινητήρα | Ετήσια τέλη κυκλοφορίας (σε Ευρώ) | |
Έως 300 | 22 | ||
301-785 | 55 | ||
786-1.071 | 120 | ||
1.072-1.357 | 135 | ||
1.358-1.548 | 255 | ||
1.549-1.738 | 280 | ||
1.739-1.928 | 320 | ||
1.929-2.357 | 690 | ||
2.358-3.000 | 920 | ||
3.001-4.000 | 1.150 | ||
4.001 και άνω | 1.380 |
Πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα από το έτος 2001 έως το έτος 2005 | Κυλινδρισμός κινητήρα (κυβ. εκατ.) | Ετήσια τέλη κυκλοφορίας (σε Ευρώ) | |
Έως 300 | 22 | ||
301-785 | 55 | ||
786-1.071 | 120 | ||
1.072-1.357 | 135 | ||
1.358-1.548 | 240 | ||
1.549-1.738 | 265 | ||
1.739-1.928 | 300 | ||
1.929-2.357 | 630 | ||
2.358-3.000 | 840 | ||
3.001-4.000 | 1.050 | ||
4.001 και άνω | 1.260 |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε τα σχόλια σας εδώ! Παρακαλούμε να είναι ευπρεπή!