Nexus Management Consultants Υγραέριο ή φυσικό αέριο: μετατροπή στο αυτοκίνητο Πλεονεκτήματα - μειονεκτήματα υγραέριο αυτοκινήτου! | Υγραέριο ή φυσικό αέριο: μετατροπή στο αυτοκίνητο Πλεονεκτήματα - μειονεκτήματα υγραέριο αυτοκινήτου!
Βουρβούλακας Νίκος
Υγραέριο ή φυσικό αέριο: μετατροπή στο αυτοκίνητο Πλεονεκτήματα - μειονεκτήματα υγραέριο αυτοκινήτου!.
Υγραέριο ή φυσικό αέριο: μετατροπή στο αυτοκίνητο Πλεονεκτήματα - μειονεκτήματα υγραέριο αυτοκινήτου!.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ:
Παράταση υποβολής καταστάσεων ΓΕΜΗ ζητά η ΠΟΦΕΕ
Παράταση υποβολής καταστάσεων ΓΕΜΗ ζητά η ΠΟΦΕΕ
Δημοσίευση: Οκτώβριος 19, 12:50
Τελευταία ενημέρωση: Οκτώβριος 19, 12:50
Υγραέριο ή φυσικό αέριο: μετατροπή στο αυτοκίνητο Πλεονεκτήματα - μειονεκτήματα υγραέριο αυτοκινήτου!
Προκειμένου να δίνουμε λύσεις σε θέματα οικονομικά, θα προσπαθήσουμε να προβάλλουμε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της υγραεριοκίνησης στο αυτοκίνητο...
Υγραέριο ή φυσικό αέριο: μετατροπή στο αυτοκίνητο Πλεονεκτήματα - μειονεκτήματα υγραέριο αυτοκινήτου!
Προκειμένου να δίνουμε λύσεις σε
θέματα οικονομικά, θα προσπαθήσουμε να προβάλλουμε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της υγραεριοκίνησης στο αυτοκίνητο
υγραέριο στο αυτοκίνητο
υγραέριο στο αυτοκίνητο = Λιγότεροι ρύποι στο περιβάλλον, μεγαλύτερη οικονομία στην τσέπη μας. Η χρήση υγραερίου είναι περιβαλλοντικά μακράν προτιμότερη από οποιοδήποτε άλλο ορυκτό καύσιμο.
Παράδειγμα χρήσης υγραερίου για Suzuki grand vitara,
οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα αυτοκινήτων με υγραέριο lpg, συγκρινόμενες
με αυτές από βενζινοκίνητα
(αμόλυβδης)
οχήματα,
είναι
μειωμένες κατά τουλάχιστον
20%.
Για τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα που επίσης εκπέμπουν εξίσου χαμηλά ποσοστά διοξειδίου του άνθρακα, η μεγάλη διαφορά είναι πως αφενός ο κινητήρας που καίει υγραέριο είναι πολύ πιο ήσυχος από αυτόν τον σούπερ θορυβώδη του πετρελαίου.
Ωστόσο το κυριότερο πλεονέκτημα είναι πως ενώ το υγραέριο εξατμίζεται άμεσα εκτός των δεξαμενών φύλαξής του, το πετρέλαιο είναι εξαιρετικά επιβαρυντικό αν χυθεί στο περιβάλλον.
Η αύξηση της ζήτησης στο υγραέριο έρχεται διότι το υγραέριο παράγει πολύ λιγότερο διοξείδιο του αζώτου από ό,τι το πετρέλαιο.
Για τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα που επίσης εκπέμπουν εξίσου χαμηλά ποσοστά διοξειδίου του άνθρακα, η μεγάλη διαφορά είναι πως αφενός ο κινητήρας που καίει υγραέριο είναι πολύ πιο ήσυχος από αυτόν τον σούπερ θορυβώδη του πετρελαίου.
Ωστόσο το κυριότερο πλεονέκτημα είναι πως ενώ το υγραέριο εξατμίζεται άμεσα εκτός των δεξαμενών φύλαξής του, το πετρέλαιο είναι εξαιρετικά επιβαρυντικό αν χυθεί στο περιβάλλον.
Η αύξηση της ζήτησης στο υγραέριο έρχεται διότι το υγραέριο παράγει πολύ λιγότερο διοξείδιο του αζώτου από ό,τι το πετρέλαιο.
|
Η αύξηση της ζήτησης στο
υγραέριο σημαίνει Οικονομία! Τουλάχιστον 40% φθηνότερο καύσιμο
(30% σε σύγκριση
με το
πετρέλαιο)
και
πολύ
πιο ασφαλές από την εύφλεκτη βενζίνη. Αυξάνεται ο χρόνος ζωής του κινητήρα και σας γλιτώνει από περαιτέρω έξοδα μακροχρόνια.
Καλύτερη συντήρηση του κινητήρα του αυτοκινήτου με υγραέριο
Επιπλέον το υγραέριο δεν προκαλεί στον κινητήρα τις φθορές που προκαλεί η βενζίνη και κυρίως το πετρέλαιο που είναι και ό,τι ακριβότερο όσον αφορά στη συντήρηση του κινητήρα.
Επιπλέον το υγραέριο δεν προκαλεί στον κινητήρα τις φθορές που προκαλεί η βενζίνη και κυρίως το πετρέλαιο που είναι και ό,τι ακριβότερο όσον αφορά στη συντήρηση του κινητήρα.
το νέο τρόπο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας
Σύμφωνα με το νέο τρόπο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας, όπου προβλέπεται να υπολογίζονται με βάση τις εκπομπές καυσαερίων, είναι προφανές πως το υγραέριο καθιστά το έξοδο αρκετά χαμηλότερο, λόγω της καθαρότητάς του και του πόσο πιο φιλικά προς το περιβάλλον λειτουργεί σε σύγκριση με βενζίνη και πετρέλαιο.
Που υπερέχουν η βενζίνη και το ντίζελ σε σχέση με το υγραέριο
Το κόστος μετατροπής αυτοκινήτου σε υγραέριο
Ελάχιστα είναι τα αυτοκίνητα
που
παράγονται υγραεριοκίνητα,
έτσι όποιος θέλει να εγκαταστήσει
σύστημα υγραεριοκίνησης
στο ΙΧ του
πρέπει να καταβάλει ένα ποσό από 750 ως
1200 ευρώ
κατά
μέσο
όρο, ακόμα και 2000 € για
μεγάλους κινητήρες
με
πολλούς κυλίνδρους.
Λίγα πρατήρια με υγραέριο
Στην παρούσα φάση, που το υγραέριο είναι αναπτυσσόμενο, υπάρχει ακόμα περιορισμένος αριθμός
πρατηρίων που προμηθεύουν τα αυτοκίνητα, έτσι πρέπει κανείς να προσέχει μην
μείνει από καύσιμο σε περιοχή που δεν έχει πρατήριο, αν και το σύστημα βενζίνης παραμένει στο αυτοκίνητο και λειτουργεί κανονικά, άρα μπορεί να εκτελέσει και χρέη «ρεζέρβας».
Μείωση επιδόσεων
Αν και πλέον τα υγραεριοκίνητα αυτοκίνητα δεν καταναλώνουν περισσότερο καύσιμο για ίδιες αποστάσεις, οι επιδόσεις του κινητήρα σε επιτάχυνση και τελική ταχύτητα πέφτει με το υγραέριο κατά 3% περίπου λόγω μείωσης της παραγόμενης ιπποδύναμης κατά 2-7%.
Αν κανείς θέλει να οδηγεί στο όριο, θα το σκεφτεί. Αν όμως οδηγεί «φυσιολογικά», τότε δεν θα διαπιστώσει κάποια διαφορά!
Υγραεριοκίνηση = σοβαρά πλεονεκτήματα
Συγκριτικά, λοιπόν, τα πλεονεκτήματα είναι περισσότερα υπέρ του υγραερίου, ενώ είναι και πιο σοβαρά. Πρόκειται για βελτιώσεις σε ασφάλεια, οικονομία κα περιβάλλον, ενώ το μόνο μειονέκτημα είναι ότι θα χάσει κανείς 2/100 χιλιόμετρα ταχύτητας και θα πρέπει να μην είναι... ξεχασιάρης για να μην μείνει από υγραέριο.
Η δε απόσβεση στην επένδυση των 750-1200 ευρώ για τη μετατροπή σε υγραεριοκίνηση συνεπάγεται 15-25 γεμίσματα και εξαρτάται από το πόσο πολύ χρησιμοποιεί κανείς το αυτοκίνητό του για να υπολογιστεί ο ακριβής χρόνος που θα χρειαστεί για να «βγει» στην τσέπη το κόστος αυτό.
Αυτά είναι πάνω κάτω τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της υγραεριοκίνησης - του υγραερίου στο αυτοκίνητο, αντί βενζίνης ή πετρελαίου στο αυτοκίνητό μας.
Παράλληλα βέβαια μπορείτε να ακολουθήσετε και κάποιους κανόνες για πιο οικονομική οδήγηση (δείτε εδώ κάποιες συμβουλές για οικονομική οδήγηση) κι έτσι να πετύχετε εξαιρετικά αποτελέσματα! Μην το αγνοείτε, το αποτέλεσμα γίνεται άψογο αν τηρείτε και τους κανόνες της οικονομικής οδήγησης!
Σχετικά links
Μείωση επιδόσεων
Αν και πλέον τα υγραεριοκίνητα αυτοκίνητα δεν καταναλώνουν περισσότερο καύσιμο για ίδιες αποστάσεις, οι επιδόσεις του κινητήρα σε επιτάχυνση και τελική ταχύτητα πέφτει με το υγραέριο κατά 3% περίπου λόγω μείωσης της παραγόμενης ιπποδύναμης κατά 2-7%.
Αν κανείς θέλει να οδηγεί στο όριο, θα το σκεφτεί. Αν όμως οδηγεί «φυσιολογικά», τότε δεν θα διαπιστώσει κάποια διαφορά!
Υγραεριοκίνηση = σοβαρά πλεονεκτήματα
Συγκριτικά, λοιπόν, τα πλεονεκτήματα είναι περισσότερα υπέρ του υγραερίου, ενώ είναι και πιο σοβαρά. Πρόκειται για βελτιώσεις σε ασφάλεια, οικονομία κα περιβάλλον, ενώ το μόνο μειονέκτημα είναι ότι θα χάσει κανείς 2/100 χιλιόμετρα ταχύτητας και θα πρέπει να μην είναι... ξεχασιάρης για να μην μείνει από υγραέριο.
Η δε απόσβεση στην επένδυση των 750-1200 ευρώ για τη μετατροπή σε υγραεριοκίνηση συνεπάγεται 15-25 γεμίσματα και εξαρτάται από το πόσο πολύ χρησιμοποιεί κανείς το αυτοκίνητό του για να υπολογιστεί ο ακριβής χρόνος που θα χρειαστεί για να «βγει» στην τσέπη το κόστος αυτό.
Αυτά είναι πάνω κάτω τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της υγραεριοκίνησης - του υγραερίου στο αυτοκίνητο, αντί βενζίνης ή πετρελαίου στο αυτοκίνητό μας.
Παράλληλα βέβαια μπορείτε να ακολουθήσετε και κάποιους κανόνες για πιο οικονομική οδήγηση (δείτε εδώ κάποιες συμβουλές για οικονομική οδήγηση) κι έτσι να πετύχετε εξαιρετικά αποτελέσματα! Μην το αγνοείτε, το αποτέλεσμα γίνεται άψογο αν τηρείτε και τους κανόνες της οικονομικής οδήγησης!
Σχετικά links
https://www.eko.gr/
https://el.wikipedia.org
https://www.newsauto.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε τα σχόλια σας εδώ! Παρακαλούμε να είναι ευπρεπή!